OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Citace
Kovářová, R. a Chlebcová, H. Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole.
In:
Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2022: Quaere 2022 2022-06-27 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas,, 2022. s. 479-487. ISBN 978-80-87952-36-8.
Podnázev
Rok vydání:
2022
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
479
Strana do:
487
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-36-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Quaere 2022
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas,
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2022
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
competences, language competences, language grades, DysTest, phonological competences, morphological competence, lexical fluences, dictation, summary
Popis v původním jazyce:
Jazykové kompetence mají při studiu na vysoké škole nezastupitelné místo. Studenti v rámci svého studia píší seminární práce a eseje, skládají ústní i písemné zkoušky. Vyvrcholením vysokoškolského studia je bakalářská, popř. diplomová práce. Studenti se specifickými poruchami učení v této oblasti více či méně selhávají, a to v důsledku subjektivních či objektivních příčin. Příspěvek analyzuje jazykové kompetence i u studentů, kteří díky epidemiologické situaci způsobené nemocí Covid-19, realizovali maturitní zkoušku ve speciálním režimu.
Popis v anglickém jazyce:
Language competences have an irreplaceable place when students study at university. Students write seminar papers and essays, pass oral and written exams. The culmination of university studies is a bachelor or diploma thesis. Students with specific learning disabilities have many problems in this area, due to subjective or objective causes. The paper analyzes the language skills of students who, due to the epidemiological situation caused by the disease Covid-19, passed the school-leaving examination in a special regime.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/22:A2302FOO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules