OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Improving professional vision of pre-service teachers using video
Citace
Václavíková, Z., Konečná, P., Žáček, M., Smolka, P. a Trčková, K. Improving professional vision of pre-service teachers using video.
In:
AIP Conference Proceedings 2021-09-20 Rhodes.
AIP Publishing, 2021.
Podnázev
Rok vydání:
2021
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
AIP Conference Proceedings
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
AIP Publishing
Místo vydání:
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Rhodes
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
profesional vision, teacher, pre-service teacher, video
Popis v původním jazyce:
The paper deals with modern IT methods for evaluating lessons in the context of pre-service teachers preparation. The fundamental element of this research are students preparing for their future professional teaching career. They carried out self-evaluation of their lessons as well as evaluation of their colleagues' and supervisors' lessons. It concerned both face-to-face and online lessons in the cloud environment that enables synchronous education – in the winter term 2020/2021 with respect to the pandemic situation. The paper also presents conclusions of the second part of the pilot verification.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules