OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Učitelské kompetence pro inkluzivní vzdělávání žáků v základních školách
Citace
Franiok, P. Učitelské kompetence pro inkluzivní vzdělávání žáků v základních školách.
In:
Mezinárodní konference pro inkluzi osob se speciálními potřebami - ICIPSEN: Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami 2021-09-16 Hradec Králové.
Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové - Gaudeamus, 2021. s. 28-32. ISBN 978-80-7435-828-9.
Podnázev
Rok vydání:
2021
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
28
Strana do:
32
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7435-828-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Hradec Králové - Gaudeamus
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní konference pro inkluzi osob se speciálními potřebami - ICIPSEN
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inclusive school, pupils with special educational needs, teacher competence
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá zkušenostmi z posledních tří let řešení projektu OP VVV Vytvoření sítě inkluzivních škol v Moravskoslezském a Zlínském kraji (2017 - 2020) s dopadem na utváření učitelských kompetencí pro inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Popis v anglickém jazyce:
The article is focused on experiences of project "Creating of Network of Inclusive Schools at Moravian-Silesian Region and Zlin Region" (2017 - 2020) and impact to teachers competences for education of pupils with special educational needs.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/21:A2202CRG
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules