OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Evaluace jako prostředek iniciování změn a rozvoje školy
Citace
Seberová, A. Evaluace jako prostředek iniciování změn a rozvoje školy.
In:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21.století .
Ostrava: Ostravská univerzita, 2000. Ostravská univerzita, 2000. s. 255-274. ISBN 80-7042-170.
Podnázev
Rok vydání:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
255
Strana do:
274
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-170
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21.století
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation;self-evaluation;quality, effectiveness;efficiency; value;evaluation criteria; sings; quality indicators
Popis v původním jazyce:
Článek je zaměřen na objasnění podstaty a smyslu evaluačních a autoevaluačních procesů v prostředí školy. Snaží se proniknout do problematiky pedagogické evaluace nejen jako odborného teoretického problému, nýbrž také jako dlouhodobého, systematického procesu, kterým má škola možnost kriticky reflektovat a hodnotit kvalitu své práce, iniciovat tak změnu a tuto kvalitu zdokonalovat. Ideově vychází z předpokladu, že budování kvalitní, dobré školy závisí na jejím pojetí coby otevřené, kooperativní a učící se kulturně osvětové, výchovně vzdělávací instituce, kde systematicky reflektovat, kontrolovat a hodnotit cíle, průběh i výsledky vlastní práce jsou součástí její kulstury.
Popis v anglickém jazyce:
The study is focused on the problem of quality in school, sense and purpose of evaluation and self-evaluation in educational institution.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000023
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules