OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Subjektivní pojetí žáka u studentů učitelství
Citace
Lukášová, H. Subjektivní pojetí žáka u studentů učitelství.
In:
Sborník ČAPV 1993: Pedagogický výzkum a transformace české školy 1993-06-23 Praha.
Praha: PdF UK, 1993. PdF UK, 1993. s. 114-118. ISBN 80-901670-0-4.
Podnázev
Rok vydání:
1993
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
114
Strana do:
118
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-901670-0-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum a transformace české školy
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF UK
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sborník ČAPV 1993
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
subjective conception of pupils; student teachers
Popis v původním jazyce:
Subjektivní pojetí žáka u studentů učitelství je velmi důležité pro vzdělávání v primární škole.
Popis v anglickém jazyce:
Teachers´ students subjective conception of pupil is verry important for education in primary school.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/93:A08000TU
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules