OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Mapování umění dialogu v denících studentů
Citace
Karaffa, J. Mapování umění dialogu v denících studentů.
In:
Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání 2003-09-10 PdF MU.
Brno: Brno : Paido, 2003. Brno : Paido, 2003. s. 31-38. ISBN 80-7315-046-8.
Podnázev
Rok vydání:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
31
Strana do:
38
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7315-046-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání
Sborník:
Název nakladatele:
Brno : Paido
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání
Místo konání konference:
PdF MU
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
aktion search in drama education, skills of dialog in drama
Popis v původním jazyce:
Obsahem jsou výsledky dílčí fáze výzkumu zaměřeného na subjektivní vnímání vývoje dovedností potřebných k bytí v dialogu dramatických her a improvizací. Popisování důležitých jevů probíhalo při průběžném čtení v rámci procesu akčního výzkumu deníků studentů primárního vzdělávání během zimního semestru, v němž výuka probíhala. Jednalo se o snahu zjistit, jak studenti vnímají vliv výuky na rozvoj svých dovedností.
Popis v anglickém jazyce:
aktion search in drama education, skills of dialog in drama
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/03:00000006
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules