OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra sociologie (25150)
Název:
Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě
Citace
Dokoupilová, L., Cogiel, A., Beseda, J. a Macenauer, L. Digitální kompetence učitelů středních škol v karanténě.
In:
DIGITÁLNÍ KOMPETENCE UČITELŮ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JAKO VÝZVA SOUČASNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Brno: Paido, 2020. s. 195-202. ISBN 978-80-7315-272-7.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7315-272-7
Název knihy v originálním jazyce:
DIGITÁLNÍ KOMPETENCE UČITELŮ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JAKO VÝZVA SOUČASNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Název edice a číslo svazku:
Místo vydání:
Brno
Název nakladatele:
Paido
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
Počet stran knihy:
292
Strana od:
195
Strana do:
202
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Teacher, Competence, Digitization, Education
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se představí, jak učitelé středních škol reagovali na nečekanou situaci, kdy byly školy náhle zavřeny. Připravili jsme kvantitativní dotazníkové šetření zaměřené na reflexi jejich zkušeností s danou situací. Zaměřujeme se na to, jakým největším výzvám a problémům čelili a jak reflektují svoje digitální a přenositelné pracovní kompetence. Výsledky výzkumu budou využity k tvorbě online kurzu na rozvoj digitálních kompetencí a k revizi kompetenčního modelu učitelů středních škol i s ohledem na Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů (DigiCompEdu).
Popis v anglickém jazyce:
The paper will present how high school teachers reacted to an unexpected situation where schools were suddenly closed. We have prepared quantitative questionnaire survey focused on the reflection of their experience with the situation. We focus on what the biggest challenges and problems they have faced and how they reflect their digital and transferable work competencies. The results of the research will be use to create an online course for the development of digital competencies and for revision competency model for secondary school teachers and with regard to the European framework digital competencies of teachers (DigiCompEdu).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules