OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
E-LEARNINGOVÁ DISTANČNÍ VÝUKA ČÍSLICOVÝCH SYSTÉMŮ NA STŘEDNÍ ŠKOLE PODPOŘENÁ PROGRAMOVACÍM DISKURZEM DCBLP
Citace
HAPL, L., Habiballa, H. a Kostolányová, K. E-LEARNINGOVÁ DISTANČNÍ VÝUKA ČÍSLICOVÝCH SYSTÉMŮ NA STŘEDNÍ ŠKOLE PODPOŘENÁ PROGRAMOVACÍM DISKURZEM DCBLP.
In:
Mezinárodní Masarykova konference: Mezinárodní Masarykova konference 2020 Hradec Kralove, CZ.
Hradec Kralove: Magnanimitas, 2020. s. 1183-1193. ISBN 978-80-87952-33-7.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Informatika
Počet stran:
11
Strana od:
1183
Strana do:
1193
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-87952-33-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mezinárodní Masarykova konference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Kralove
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference
Místo konání konference:
Hradec Kralove, CZ
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
digital logic, DCBLP, e-learning, covid situation, Packet Tracer
Popis v původním jazyce:
Článek přináší poznatky o modifikované e-learningové výuce číslicových systémů, která proběhla v období plošného uzavření škol během druhého pololetí školního roku 2019/2020 na střední škole s informatickým zaměřením. Bude objasněn význam výuky číslicových systémů v informatických oborech a možné začlenění výuky do disponibilních hodin. Dále bude představen obsah výuky včetně její modifikace o prvky programování. Předmětem výzkumného zájmu budou konkrétní dopady změn na úroveň poznání žáků v dané oblasti. K tomuto účelu poslouží dílčí úlohy, projekt a závěrečný test, které byly žákům během výuky předkládány. Práce přináší dílčí výsledky, které mohou posloužit jako výchozí materiál pro stanovení dalších otázek a vyvození obecnějších doporučení při případném opakování experimentu i na jiných školách.
Popis v anglickém jazyce:
This article brings information about modified secondary school digital logic training supported by e-learning course. The training took the place during the time period of the school year 2019/2020 when all of the schools in Czech Republic were closed due to the covid-19 situation. The reason of teaching the digital logic area in information technologies is briefly presented as well as the possibility of enhancing the education by selected programming discourse. The research questions and hypotheses regarding such training are expressed. The cognitive aspects are in the scope. Standalone tasks in the e-learning system and summary test help with answering the questions and verifying the hypotheses. Partial results that can help with the future research in this area are also included.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules