OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název:
Osobnostní rozvoj prostřednictvím individuálního akčního výzkumu - práce se stresem
Citace
Richterová, B. a Nedvídková, B. Osobnostní rozvoj prostřednictvím individuálního akčního výzkumu - práce se stresem.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky: Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2020 2020-12-14 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2020. s. 567-577. ISBN 978-80-87952-33-7.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
567
Strana do:
577
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-33-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2020
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
individual action research, pedagogy faculty student, four phase model of action research, personality and social development
Popis v původním jazyce:
Příspěvek představuje studentský projekt.V letech 2019-2020 deset studentů pedagogické fakulty realizovalo individuální akční výzkumy v různých oblastech osobnostního a sociálního rozvoje. Cílem příspěvku je představit projekt, zvolenou metodologii a výzkumné problémy, se kterými studenti pracovali. Zvolen byl čtyřfázový model akčního výzkumu dle Kemmise, McTaggarta (1988). Bylo identifikováno šest klíčových témat zaměřených na rozvoj: zlepšení komunikačních dovedností, posílení sebehodnoty a sebedůvěry, zvládání náročných situací a práce s únikovými strategiemi, dovednost přiměřeně jednat v konfliktních situacích, zmírnění strachu vstupovat do nových situací a práce s negativním hodnocením druhých. Na příkladu jednoho vybraného výzkumu je představena práce studentky ve fázích akčního výzkumu zaměřeného na práci se stresem.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents a student project. Ten students of the Pedagogy Faculty carried out individual action research in different areas of social and personality development in the years 2019-2020. The aim of the paper is to present the project, its methodology and research problems that students work with. Four-phase model of action research by Kemmis, McTaggart (1988) was chosen. Six key topics were identified, all focused on development: communication skills improvement, self-value and self-trust improvement, facing demanding situations and work with escape strategies, skills of appropriate response in conflict situations, diminishing fear of entering new situations and work with negative evaluation of other people. An example of a chosen research presents the work of a student in action research phases focusing on work with stress.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules