OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
KONCEPCE ŠKOLNÍ DÍLNY A TECHNICKÉHO ZÁZEMÍ PRO VÝUKU V SOUČASNÉM PARADIGMATU TECHNIKY
Citace
Tvarůžka, V. KONCEPCE ŠKOLNÍ DÍLNY A TECHNICKÉHO ZÁZEMÍ PRO VÝUKU V SOUČASNÉM PARADIGMATU TECHNIKY.
In:
TECH-EDU-INSPIRE 2019: Trendy ve vzdělávání 2019-12-02 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2020. s. 20-27. ISBN 978-80-244-5687-4.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
20
Strana do:
27
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-244-5687-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Trendy ve vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
TECH-EDU-INSPIRE 2019
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Practical activities, technical and vocational education, technology, small material
Popis v původním jazyce:
Článek popisuje ideální prostředí pro výuku techniky v pohledu současných možností a perspektiv. Autor vychází ze svých pedagogické praxe v podmínkách základní školy, kde byl pro výuku techniky vyčleněn samostatný trakt školní budovy, kde byla možnost plně využít prostorových a technických možností. Článek popisuje vybavení učeben z hlediska současných trendů výuky v technologicky vyspělých státech.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with the ideal facilities for technological education from the contemporary possibilities and perspectives´ point of view. The author proceeds from his pedagogical practice in condition of primary school. There was a special wing of the school building fully used due to its spatial and technical facilities. The paper deals with a workroom equipment from the contemporary trends of education´s point of view in developed countries.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules